Pikkujouluissa palkittiin kaudella 2017 menestyneitä jäseniä

18.12.2017

KRS:n ja Kajaanin Hevosharrastekeskuksen yhteisiä pikkujouluja vietettiin Kajaanin Raviradan maisemaravintolassa sunnuntaina 17.12.2017. Riisipuuron ja torttukahvien nauttimisen lisäksi joulujuhlassa palkittiin perinteiseen tapaan kaudella menestyneitä ratsastajia ja muistettiin aktiivisia jäseniä.

1-tason pistepörssin perusteella palkittiin seuraavat ratsastajat:

Junioripokaali: Anni Pöppönen
Senioripokaali: Hannele Kihlström
Aikuispokaali: Ida Yrttiaho

Poppiksen malja -palkinto kilpailuissa parhaiten menestyneelle opetushevoselle: Firecape Dito

2-3-tason kilpailumenestyksen perusteella palkitut ratsastajat:

Vuoden junioriedustaja: Anni Pöppönen
Vuoden senioriedustaja: Jonna Takkinen

Vuoden juniorivalmentaja: Ida Yrttiaho

Vuoden jäsen: Elina Salmela

Vuoden hymy -palkinto: Hannele Kihlström

Kajaanin Hevosharrastekeskus palkitsi ratsastuskoululaisia:

Vuoden koululupaus: Emmi Kananen
Vuoden estelupaus: Joona Mononen
Vuoden hoitaja: Moona Leinonen

Mahdollisuuksien hevonen - kassit kiitoksena kuluneesta vuodesta saivat Soili ja Esa Pyy leikkikentän kunnostamisesta, ratamestarit Elina Salmela, Sara Arola, Jenni Hirvonen ja Ida Yrttiaho, Equipe-vastaavat Karoliina Sänisalmi, Liisa Kaasinen, Liisa Kemppainen ja Piia Heikkinen sekä lasten ja nuorten toiminnan tueksi sponsoreita hankkinut Sanna Heiskanen.

Kukkatervehdyksin muistettiin aktiivisia jäseniämme: Tarja Sahlberg, Soile Lappalainen, Sanna Mattila-Rautiainen, Sari Kuure, Hannu Rytkönen, Mirja Leppänen ja Suvi Juntunen. Kukkatervehdykset saivat myös Pohjois-Suomen kouluratsastuksen aluemestaruuskilpailujen hopeajoukkue Jonna Takkinen, Anni Pöppönen, Mila Pietarila ja Tenna Talvi-Pietarila sekä Pohjoismaiden kenttäratsastusmestaruuksiin osallistunut Elina Jääskeläinen.

Valmennustiimiläiset muistivat omilla joululahjoillaan valmentajia Soile Lappalaista ja Sara Arolaa. Myös sihteeri Mirja Leppänen sai seuralaislta pienen lahjapaketin kiitoksena seuramme eteen tekemästään työstä.

pikkujoulupalkitut2017

Pikkujouluissa palkittiin vuoden aikana menestyneitä ratsastajia sekä muistettiin aktiivisia jäseniä. Kuvassa vasemmalta Soili Pyy, Pihla Pietarila, Mila Pietarila, Tiia Kananen, Anni Pöppönen, Hannele Kihlström, Ida Yrttiaho, Jenni Leinonen, Sanna Heiskanen ja Sara Arola.