Vuosikokouskuulumiset 28.11.2019

17.12.2019
Kajaanin Ratsastusseuran vuosikokouksessa 28.11.2019 käsiteltiin sääntömääräiset asiat. Seuran hallitukseen valittiin erovuoroisten tilalle uudet jäsenet ja hallitus vuonna 2020: puheenjohtaja Tarja Sahlberg, jäsenet Jaana Huotari, Sanna-Maria Klemetti, Soile Lappalainen, Mirja Leppänen, Eveliina Mikkola ja Soili Pyy. Varajäsenet Sara Arola, Liisa Kaasinen sekä Liisa Kemppainen. Juniorijäsenet ovat Heidi Pyy ja Elli Heiskanen.

Lisäksi kokouksessa vahvistettiin vuoden 2020 jäsenmaksut sekä ratsastusalueiden käyttömaksut, joihin ei tullut korotuksia. Ratsastusalueiden toimintasääntöihin päätettiin laatia tarkennuksia koskien liinajuoksuttamista, hevosten valjastamista ja satulointia sekä kärryajeluja. Tarkennukset on laadittu ja ne löytyvät päivitetyistä toimintasäännöistä. Toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2020 hyväksyttiin. Toimintasuunnitelma on päivitetty seuran nettisivuille.

tahtiseura rgb 72dpi

LIITY SEURAAN!

Tukijoitamme

OP Kainuu 4v pysty copy 1

SillaChic logo taustaton2

mini-sulologo small

MR logo

Boss EQ

Copyright © 2024 Kajaanin Ratsastusseura Ry. All Rights Reserved.
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.