Kooste kilpailuasioista

Kiitos kaikille KRS:n sääntökoulutukseen 23.2. osallistuneille!

Tässä kooste kilpailemiseen liittyvistä asioista:

- Kilpailulupa pitää olla seura-, alue- ja kansallisella tasolla. Lupa ostetaan itse SRL:n kautta:
Huomaa, että seuran jäsenmaksu pitää olla maksettuna.

- Kvaaleja ei kouluratsastuksessa tarvita seuratasolle, vaan vasta alue- ja kansalliselle tasolle. Kouluratsastuksessa kvaalit ovat ratsukkokohtaisia. Esteratsastuksessa kvaalit tarvitaan KAIKILLA tasoille yli 80cm luokissa, mutta kvaalit ovat ratsastajakohtaisia. Ratsastaja itse tai alaikäisen ratsastajan huoltaja on vastuussa ratsastajan kilpailukelpoisuudesta.
KRS:n kvaalit: http://www.kajaaninratsastusseura.fi/krs/index.php?option=com_content&view=article&id=295&Itemid=73
Liiton kvaalitiedot löytyvät lajien kilpailusäännöistä, linkit alempana.

- Kilpailut löytyvät uudesta kipa2-ohjelmasta kipa2.ratsastus.fi. Tämän kautta myös ilmoittaudutaan kilpailuihin. Pääset kirjautumaan, kun olet maksanut kilpailulisenssin.

- Seurakilpailuissakin käytetään nykyään verkkomaksuja eli ilmoittautumis- ja lähtömaksut (sekä SRL-maksu 3e/startti) maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä kipa2:een. Perumistapauksissa noudatamme SRL:n sääntöjä maksujen palautusten osalta, eli ne kannattaa lukea kilpailusäännöistä.

- Ilman talkoolaisia emme pysty järjestämään kilpailuita, joten siksi kaikki KRS:n kilpailijat ovat velvollisia osallistumaan kisatalkoisiin. Tehtävätoiveet pyydetään esittämään ilmoittautumisen yhteydessä kipa2:een tai erillisellä lomakkeella, linkki löytyy kilpailukutsusta. Talkoopassi on käytössä.

- Vanhemmat ovat vastuussa alaikäisten lastensa kilpailukelpoisuudesta, sääntöjen noudattamisesta jne. joten myös vanhempien on syytä tutustua SRL:n kilpailusääntöihin.

- Sääntömuutoksia on tullut molempiin lajeihin, joten tutustuttehan KAIKKI päivitettyihin sääntöihin! Ne löytyvat täältä:

- TIEDOTAMME mielellämme kisaamisestasi, mutta emme pysty seuraamaan ihan kaikkia kisaajia joka viikonloppu! Mikäli kilpailet oman tallin ulkopuolisissa kilpailuissa millä tasolla tahansa, otamme mielellämme vastaan kuvan pienen tulostekstin kanssa tai vaikkapa ennakkotiedon, että olet menossa kisaamaan. Jäsenemme seuraavat mielellään menestystänne!
Tiedotus tapahtuu pääasiassa KRS:n instagram-tilillä ja facebook-sivulla.
Nämä kisatiedot voi (kaikesta muusta tiedotuksesta poiketen) laittaa tiedotusvastaaville mielellään whatsappin kautta:
Sari Kuure puh. 050 570 3433  tai Liisa Kemppainen 040 744 6465.

Mikäli kilpailuasioista, lisensseistä, maksuista, ilmoittautumisista, kvaaleista tai ihan mistä vaan on kysyttävää, voit aina ottaa yhteyttä:
Sihteeri Mirja Leppänen ninna
Tiedotusvastaava Sari Kuure tiedotus
sekä seuran este- ja kouluvalmentajat auttavat mielellään lajiasioissa.

Menestyksekästä kisakautta!