24.8.2014

KRS:n junioriryhmä, Polleporukka, keräsi vuoden aikana rahaa issikkavaellukseen ja toteutti matkanta kesäkuussa. Kävimme 1.6. Paltamon Hóll-tallilla ratsastamassa islanninhevosilla seitsemän hengen ja
kahden ohjaajan kanssa. Monelle kerta oli ensimmäinen islanninhevosen selässä.
Suloiset issikat haettiin pihatosta sisään ja varustimme ne yhteistuumin. Ratsastimme
kahdessa ryhmässä, kumpikin yhden tunnin vetäjä Tuula Korvajärven johdolla. Vaikka sää ei välttämättä suosinut, oli vaelluksen jälkeen kaikilla huippufiilis. Mutta mitäpä muuta pörröisten ja tasaisten islanninhevosten jälkeen voisi olla? 

Teksti ja kuvat: Mikaela Juntunen


Kategoriat: Arkisto

Avatar photo

KRS

Sivuston ylläpitäjänä vastaan Kajaanin Ratsastusseuran verkkosivujen teknisestä toimivuudesta, päivityksistä ja tietoturvasta.